ΔΡΟΜΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

  •  ΚΥΝΗΓΙ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ

Οι πρόσκοποι της ενωμοτίας χωρίζονται σε δύο μέρη. Όλοι δένουν τα μάτια τους. Με το σφύριγμα αρχίζει ο ένας να ψάχνει να βρει κάποιος άλλο. Μόλις συναντηθούν προσπαθεί καθένας ψηλαφιστά να καταλάβει τον άλλο. Ο πρώτος που θα πει το όνομα του άλλου κερδίζει και λύνει τα μάτια του. Το παιχνίδι συνεχίζεται ώσπου να μείνει ο τελευταίος με δεμένα μάτια... ο χαμένος.

  •  ΤΡΙΑ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ

Ένας φύλακας τοποθετείται με την πλάτη προς τα υπόλοιπα παιδιά, που βρίσκονται σε απόσταση 15 μέτρων πίσω από μια γραμμή. Ο φύλακας χτυπάει τρία παλαμάκια κατά διάφορα χρονικά διαστήματα. Όσο ο φύλακας χτυπάει παλαμάκια τα παιδιά προχωρούν προς αυτόν. Όταν τελειώσει τα τρία κτυπήματα, γυρίζει απότομα και όποιον αντιληφθεί να κινείται, τον στέλνει πίσω από την γραμμή των 15 μέτρων. Όποιο παιδί φθάσει τον φύλακα, παίρνει τη θέση του και ξαναρχίζει το παιχνίδι από την αρχή. Όποιο παιδί κάνη τον φύλακα περισσότερες φορές σ' όλη την διάρκεια του παιχνιδιού κερδίζει.

  • ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΗ

Το κυνηγητό αυτό είναι σαν το απλό κυνηγητό με τη διαφορά ότι ο κυνηγός είναι υποχρεωμένος να κυνηγήσει εκείνο το παιδί που πέρασε μεταξύ αυτού και του παιδιού που κυνηγούσε. Για να διακρίνεται ο κυνηγός κρατάει ένα μαντήλι και όταν χτυπήσει ένα παιδί του το δίνει και γίνεται εκείνο κυνηγός.

  •  ΚΟΤΑ-ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΛΕΠΟΥ

Τα παιδιά (κοτόπουλα) πιάνονται από τη μέση. Ο πρώτος (κότα) προστατεύει τα κοτόπουλα ανοίγοντας στα πλάγια τα χέρια του. Η αλεπού προσπαθεί να πιάσει το τελευταίο παιδί της ουράς. Τα κοτόπουλα μετακινούνται δεξιά-αριστερά, χωρίς να αφήνουν τη μέση του προηγούμενου, για να αποφύγουν το πιάσιμο από την αλεπού. Όταν η αλεπού πιάσει το τελευταίο κοτόπουλο, τότε γίνεται κότα και το κοτόπουλο αλεπού.

  •  ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΤΑΜΠΟΥ

Ένα παιδί ορίζεται στην αρχή για κυνηγός. Ο κυνηγός προσπαθεί να χτυπήσει όποιο παιδί μπορέσει. Όποιο παιδί χτυπηθεί παίρνει την θέση του κυνηγού. Όταν όμως ένα παιδί κινδυνεύει να χτυπηθεί και θέλει να προφυλαχθεί, μπορεί να πάρει μια στάση "ταμπού" που την ορίζουν απ' την αρχή του παιχνιδιού π.χ. να σηκώσει το δεξί πόδι, να πέσει κάτω με την πλάτη, να πιάσει με το δεξί του χέρι το αριστερό του πόδι κλπ. Τα όρια του γηπέδου πρέπει να είναι προκαθορισμένα όποιο παιδί περάσει τα όρια θεωρείται χτυπημένο.

  •  ΚΥΝΗΓΙ ΠΟΥΛΙΩΝ

Στην πλάτη κάθε παιδιού καρφιτσώνουμε ένα χαρτάκι με το όνομα ενός πουλιού. Στο σύνθημα του ενωμ/χη, κάθε παιδί προσπαθεί να διαβάσει τα χαρτάκια των άλλων, φυλάγοντας όμως συγχρόνως την πλάτη του ώστε να μη του διαβάσουν το δικό του. Όποιο παιδί καταγράψει τα περισσότερα πουλιά κερδίζει.

  •  ΚΟΥΤΣΗ ΑΛΕΠΟΥ

Ένα παιδί με κλήρο γίνεται αλεπού. Τα άλλα σκορπίζουν στο γήπεδο. Η αλεπού βγαίνει από την φωλιά της κάνει τρία βήματα και κατόπιν κυνηγάει τα άλλα παιδιά με κουτσό. Όποιο παιδί χτυπηθεί από την αλεπού τρέχει να σωθεί μέσα στη φωλιά γιατί τα άλλα παιδιά το χτυπούν. Όταν φθάσει στη φωλιά γίνεται αλεπού και κάνει ότι έκανε η πρώτη αλεπού.