Ένα Σαββατοκύριακο που ξεκίνησε με την συμμετοχή μας στην Παρέλαση της 25ης Μαρτίου, δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί καλύτερα από μια εκπαιδευτική επίσκεψη για τους Βαθμοφόρους στην φύση.
Το Σαββατοκύριακο 25-26 Μαρτίου, αμέσως μετά την λήξη της Παρέλασης, μέρος των Βαθμοφόρων του Συστήματός μας, φορτώθηκαν τα σακίδιά τους με κατεύθυνση τον κοντινό μας φυσικό πλούτο, την Πάρνηθα.
Ανεβήκαμε ψηλά με το τελεφερίκ και ξεκινήσαμε την πορεία μας στο βουνό με προορισμό το καταφύγιο Φλαμπούρι. Φτάνοντας αργά το απόγευμα και ενώ η νύχτα άπλωνε το πέπλο της, αναλύσαμε σημαντικά κομμάτια της παγκόσμιας και ελληνικής ιστορίας του Προσκοπισμού μέσα από σύντομα και διασκεδαστικά σκετσάκια.
Το φαγητό δεν έλειψε από το πρόγραμμά μας και οι εστίες πήραν φωτιά. Το καλό στους Προσκόπους Περισσού είναι πως η μαγειρική δεν περιορίζεται στην κουζίνα του σπιτιού μας αλλά επεκτείνεται στην ύπαιθρο. Πόσο μάλλον όταν έχεις την ευκαιρία να μαγειρέψεις αγναντεύοντας όλη την φωτισμένη Αθήνα.
Η Κυριακή μας βρήκε με μια ώρα μπροστά στα ρολόγια μας. Δεν αργήσαμε καθόλου και ξεκίνησαμε για την κοντινή πορεία προς την πηγή της κυράς. Δεν υπήρχε κάποιο αξιοθέατο να δούμε, όμως πραγματοποιήσαμε το ταχύ οδοιπορικό μας κατά την διάρκεια της πορείας. Συνεχίσαμε εκπαιδευτικά με προσκοπική τεχνική για τις νέες Βαθμοφόρους του Συστήματός μας μαθαίνοντας συνδέσεις με κοντάρια, αναλύσαμε κάθε λεπτομέρεια που μπορεί να βρει καθένας σε έναν ορειβατικό χάρτη, μάθαμε να βρίσκουμε την θέση μας στο χάρτη παίρνοντας στίγμα και φυσικά είδαμε και την αποτύπωση του ταχέως οδοιπορικού σε φύλλο μιλιμετρέ.
Οι ώρες περνούσαν και εμείς έπρεπε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. Αφού μαζέψαμε τα πράγματά μας και κάναμε ότι μπορούσαμε για να αφήσουμε το φιλόξενο καταφύγιο καλύτερο απ’ ότι το βρήκαμε, πήραμε το μονοπάτι της επιστροφής.
Ήταν μια εκδρομή γεμάτη γέλιο, γνώσεις και εμπειρίες. Όμως το κυριότερο ήταν το στοιχείο της παρέας. Μιας παρέας που εμείς την λέμε... Πρόσκοποι Περισσού!